Browsing by Author "Wagner, Ralf"
Now showing items 3-22 of 54
-
Teil eines BuchesAssoziationsanalyse Decker, Reinhold; Wagner, Ralf (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
Teil eines BuchesAutonomous environmental scanning in the World Wide Web Scholz, Sören W.; Wagner, Ralf (Idea Group PublishingHershey, PA, 2006)
-
Teil eines BuchesBrands and branding in the non-profit sector − theoretical overview and discussion Larsen, Fridrik; Wagner, Ralf; Hartmann, Alexander (Publishing House of the University of EconomicsKatowice, 2015)
-
AufsatzChallenging the linearity assumption of intra-brand image confusion Grimm, Malek Simon; Wagner, Ralf (2022-12-05)
-
Teil eines BuchesCompetitive Intelligence Wagner, Ralf; Michaeli, Rainer (Verlag für PolizeiwissenschaftFrankfurt, 2009)
-
AufsatzConsumers' body image expressions: Reflection of a Snow White or an Evil Queen Wagner, Ralf; Singh, Swati (2023-03-17)
-
AufsatzCultural Adaption of Hypermedia Dödtmann, Judith; Wagner, Ralf (2012)
-
Teil eines BuchesCultural Impacts on the Spread of Mobile Commerce: An International Comparison Wagner, Ralf; Klaus, Martin (Information Science ReferenceHershey, 2009)
-
Teil eines BuchesCustomizing multimedia with multi-trees Wagner, Ralf (Information Science ReferenceHershey, PA, 2009)
-
Teil eines BuchesData Mining (DM) Decker, Reinhold; Wagner, Ralf (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
Teil eines BuchesData Warehouse (DW) Decker, Reinhold; Wagner, Ralf (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
KonferenzveröffentlichungErgebnisse und Redundanz in der Diskussion um eWOM: Eine kritische Literaturauswertung Keul, Marco; Wagner, Ralf; Brandt-Pook, Hans (Universität PaderbornPaderborn, 2014)