Zur Kurzanzeige

dc.date.accessioned2013-08-30T07:36:57Z
dc.date.available2013-08-30T07:36:57Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0894-4393
dc.identifier.otherzdb:ZDB-1-SAG
dc.identifier.uriurn:nbn:de:hebis:34-2013083043841
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2013083043841
dc.language.isoeng
dc.rightsUrheberrechtlich geschützt
dc.rights.urihttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.subjectWeb surveyeng
dc.subjectVisual design languageeng
dc.subjectFrequency questioneng
dc.subject.ddc004
dc.subject.ddc300
dc.titleDifferences in the visual design language of paper-and-pencil surveys versus web surveyseng
dc.typeAufsatz
dcterms.accessRightsopen access
dcterms.alternativeA field experimental study on the length of response fields in open-ended frequency questionseng
dcterms.bibliographicCitationIn: Social science computer review. - Thousand Oaks, Calif. [u.a.] : Sage, 2009, Vol. 27, No. 2, 213-227
dcterms.creatorFuchs, Marek
dc.description.everythingDieser Beitrag ist mit Zustimmung des Rechteinhabers aufgrund einer (DFG-geförderten) Allianz- bzw. Nationallizenz frei zugänglich. - This publication is with permission of the rights owner freely accessible due to an Alliance licence and a national licence (funded by the DFG, German Research Foundation) respectively.ger
dc.relation.doidoi:10.1177/0894439308325201


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige