Browsing Institut für Anglistik/Amerikanistik by Issue Date
-
Teil eines BuchesNominal composition and the demarcation between morphology and syntax: Grammatical, variational, and cognitive factors (WVT Wissenschaftlicher Verlag TrierTrier, 2012)
-
AufsatzSelf-regulated Cooperative EFL Reading Tasks: Students’ Strategy Use and Teachers’ Support (2012-04-11)
-
Teil eines BuchesGeneric rescue: argument alternations the monotonicity condition (De Gruyter MoutonBostonBerlin, 2013)
-
Teil eines BuchesArguments of non-heads (Akademie VerlagBerlin, 2013)
-
Teil eines BuchesHandlungsorientierter Unterricht (Holistic and action-oriented learning and teaching) (RoutledgeLondon, 2013)
-
BachelorarbeitCrisis or failure of hegemonic masculinities in David Lodge’s Campus Trilogy (2013-06-20)
-
Teil eines BuchesCompounds vs. phrases: The cognitive status of morphological products (John BenjaminsAmsterdam, 2014)
-
Teil eines BuchesSituationsargumente von Nicht-Köpfen: Verb-Nomen-Komposita im Zusammenspiel von Morphologie, Syntax und Pragmatik (De GruyterBerlin, 2015)
-
Teil eines BuchesArgument-structural restrictions on word-formation patterns (De Gruyter MoutonBerlinBoston, 2015)
-
Teil eines BuchesSemantic non-transparency in the mental lexicon (De GruyterBerlinMünchenBoston, 2015)
-
Teil eines BuchesNormality at the boundary between word-formation and syntax (BuskeHamburg, 2016)
-
KonferenzveröffentlichungThe lexicalization of complex constructions: an analysis of adjective-noun combinations (Pasithee : Open Access Electronic Publications; Library & Information Center - University of PatrasPatras, 2016)
-
Teil eines BuchesLanguage Awareness and Multilingualism: A Historical Overview (SpringerCham., 2017-05-20)
-
BuchHerausforderungen für die Zukunft: Sprache, Kultur, Bildung (Kassel, 2018)
-
Teil eines BuchesMehrsprachigkeitspotentiale im bilingualen Sachfachunterricht (WaxmannMünsterNew York, 2018)