Zur Kurzanzeige

dc.date.accessioned2014-12-16T12:42:28Z
dc.date.available2014-12-16T12:42:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1948-5514
dc.identifier.otherzdb:ZDB-1-SAG
dc.identifier.uriurn:nbn:de:hebis:34-2014121646787
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2014121646787
dc.language.isoeng
dc.rightsUrheberrechtlich geschützt
dc.rights.urihttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.subject.ddc150
dc.title"Are we talking about the same person here?"eng
dc.typeAufsatz
dcterms.accessRightsopen access
dcterms.alternativeInterrater agreement in judgements of personality varies dramatically with how much the perceivers like the targetseng
dcterms.bibliographicCitationIn: Social psychological and personality science. - London [u.a.] : Sage, 2013, Vol. 4, 4, 468-474
dcterms.creatorLeising, Daniel
dcterms.creatorOstrovski, Olga
dcterms.creatorZimmermann, Johannes
dc.description.everythingDieser Beitrag ist mit Zustimmung des Rechteinhabers aufgrund einer (DFG-geförderten) Allianz- bzw. Nationallizenz frei zugänglich. - This publication is with permission of the rights owner freely accessible due to an Alliance licence and a national licence (funded by the DFG, German Research Foundation) respectively.ger
dc.relation.doidoi:10.1177/1948550612462414


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige