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Identifying patterns of customer response to price endings
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In: The journal of product & brand management. - Bradford : Emerald, 2006, Vol 15, No. 5, 341-351Zitieren
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2013-08-15T11:49:01Z 2013-08-15T11:49:01Z 2006 1061-0421 zdb:ZDB-1-EFD urn:nbn:de:hebis:34-2013081543463 http://hdl.handle.net/123456789/2013081543463 eng Urheberrechtlich geschützt https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ Pricing policy Price positioning Consumer behaviour 330 380 650 Identifying patterns of customer response to price endings Aufsatz open access In: The journal of product & brand management. - Bradford : Emerald, 2006, Vol 15, No. 5, 341-351 Wagner, Ralf Beinke, Kai-Stefan Dieser Beitrag ist mit Zustimmung des Rechteinhabers aufgrund einer (DFG-geförderten) Allianz- bzw. Nationallizenz frei zugänglich. - This publication is with permission of the rights owner freely accessible due to an Alliance licence and a national licence (funded by the DFG, German Research Foundation) respectively. doi:10.1108/10610420610685730
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