Publikationen
Permanent URI for this collectionhttps://kobra.uni-kassel.de/handle/123456789/2013071843030
Browse
Item Data Mining (DM)(Verlag C.H. Beck; Verlag Franz Vahlen, 2001)Item Data Warehouse (DW)(Verlag C.H. Beck; Verlag Franz Vahlen, 2001)Item Konkurrenzforschung (Competitive Intelligence)(Verlag C.H. Beck; Verlag Franz Vahlen, 2001)Item Marketinginformationssystem (MAIS)(Verlag C.H. Beck; Verlag Franz Vahlen, 2001)Item Assoziationsanalyse(Verlag C.H. Beck; Verlag Franz Vahlen, 2001)Item Kundenmanagement in wachsenden Märkten(Eul Verlag, 2004)Item Autonomous environmental scanning in the World Wide Web(Idea Group Publishing, 2006)Item Marketing research using multimedia technologies(Information Science Reference, 2009)Item Competitive Intelligence(Verlag für Polizeiwissenschaft, 2009)Item Customizing multimedia with multi-trees(Information Science Reference, 2009)Item Mobile Direct Marketing(IGI Global, 2009)Item Scanning multimedia business environments(Information Science Reference, 2009)Item Multimedia for direct marketing(Information Science Reference, 2009)Item Cultural Impacts on the Spread of Mobile Commerce: An International Comparison(Information Science Reference, 2009)Item Neue Medien im Kundendialog(BusinessFORUM, 2011)Item Der Kunde im Fokus(2011)Item Item Ergebnisse und Redundanz in der Diskussion um eWOM: Eine kritische Literaturauswertung(Universität Paderborn, 2014)