Browsing IBWL - Institut für Betriebswirtschaftslehre by Title
-
Teil eines BuchesKonkurrenzforschung (Competitive Intelligence) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
DissertationDas Kontextmarketing im mobilen Customer Relationship Management (2006-03-02)
-
AufsatzDer Kunde im Fokus (2011)
-
Teil eines BuchesKundenmanagement in wachsenden Märkten (Eul VerlagLohmarKöln, 2004)
-
KonferenzveröffentlichungLinking entrepreneurial orientation to firm performance in a post-socialist market context: the case of Hungary (National University of Political Studies and Public Administration (SNSPA), Faculty of ManagementTritonicBucharest, 2016)
-
AufsatzMachines as teammates: A research agenda on AI in team collaboration (2019-07-06)
-
Dissertation📆Managing Collaboration in Circular Supply Chains (2023-05)
-
Dissertation📆Managing Risk, Performance and Sustainability in Textile & Apparel Supply Chains (2023)
-
DissertationMarkenführung von Kreditinstituten (2015-04-08)
-
Teil eines BuchesMarketing research using multimedia technologies (Information Science ReferenceHershey, PA, 2009)
-
Teil eines BuchesMarketinginformationssystem (MAIS) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
DissertationDer Markt für Paket- und Expressdienste (2006-11-22)
-
Working paperMathematical Management (2023-07-14)
-
Teil eines BuchesMobile Direct Marketing (IGI GlobalHershey, 2009)
-
DissertationDer Momentum-Effekt und Momentum-Handelsstrategien (2016-01-14)