Institut für Psychologie: Neueste Zugänge
-
AufsatzReading a short story changes children’s sustainable behavior in a resource dilemma (2019-12-02)
-
AufsatzImplementing Distributed Practice in Statistics Courses: Benefits for Retention and Transfer (2020-11-18)
-
DissertationHow to promote relational processing while learning with expository texts (2020-11)
-
AufsatzCaught in the Act: Predicting Cheating in Unproctored Knowledge Assessment (2020-05-20)
-
AufsatzMental rotation and the motor system: Embodiment head over heels (2013-12-13)
-
AufsatzSymbolic versus non-symbolic magnitude estimations among children and adults (2014-07-30)
-
AufsatzChildren’s use of number line estimation strategies (2015-03-22)
-
AufsatzBEFKI GC-K (2013)
-
AufsatzEquivalence of Reading and Listening Comprehension Across Test Media (2011-09-28)
-
AufsatzWünschenswerte Erschwernisse beim Lernen (2015)
-
AufsatzMeta-Heuristics in Short Scale Construction: Ant Colony Optimization and Genetic Algorithm (2016-11-28)