Publikationen
Neueste Zugänge
-
Teil eines BuchesData Warehouse (DW) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
Teil eines BuchesData Mining (DM) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
Teil eines BuchesAssoziationsanalyse (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
Teil eines BuchesKonkurrenzforschung (Competitive Intelligence) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
Teil eines BuchesMarketinginformationssystem (MAIS) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
Teil eines BuchesMobile Direct Marketing (IGI GlobalHershey, 2009)
-
Teil eines BuchesCultural Impacts on the Spread of Mobile Commerce: An International Comparison (Information Science ReferenceHershey, 2009)
-
Teil eines BuchesIdentity and image dynamics – managing social exclusion in profitable way (Publishing House of the University of EconomicsKatowice, 2015)
-
Teil eines BuchesBrands and branding in the non-profit sector − theoretical overview and discussion (Publishing House of the University of EconomicsKatowice, 2015)
-
AufsatzThe Impact of Missing Values on PLS, ML and FIML Model Fit (2020)
-
AufsatzCultural Adaption of Hypermedia (2012)
-
Teil eines BuchesScanning multimedia business environments (Information Science ReferenceHershey, PA, 2009)
-
Teil eines BuchesAutonomous environmental scanning in the World Wide Web (Idea Group PublishingHershey, PA, 2006)
-
AufsatzDer Kunde im Fokus (2011)
-
Teil eines BuchesMarketing research using multimedia technologies (Information Science ReferenceHershey, PA, 2009)