Browsing Internationales Direktmarketing by Title
-
Teil eines BuchesData Mining (DM) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
Teil eines BuchesData Warehouse (DW) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
KonferenzveröffentlichungErgebnisse und Redundanz in der Diskussion um eWOM: Eine kritische Literaturauswertung (Universität PaderbornPaderborn, 2014)
-
KonferenzveröffentlichungGreen Luxury: New Divide in Positioning Strategies Needed? (National University of Political Studies and Public Administration (SNSPA), Faculty of ManagementTritonicBucharest, 2017)
-
KonferenzveröffentlichungHow digitalization changes the internationalization of entrepreneurial firms: theoretical considerations and empirical evidence (National University of Political Studies and Public Administration (SNSPA), Faculty of ManagementTritonicBucharest, 2017)
-
AufsatzIdentifying patterns of customer response to price endings (2006)
-
Teil eines BuchesIdentity and image dynamics – managing social exclusion in profitable way (Publishing House of the University of EconomicsKatowice, 2015)
-
AufsatzThe Impact of Missing Values on PLS, ML and FIML Model Fit (2020)
-
Teil eines BuchesKonkurrenzforschung (Competitive Intelligence) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
AufsatzDer Kunde im Fokus (2011)
-
Teil eines BuchesKundenmanagement in wachsenden Märkten (Eul VerlagLohmarKöln, 2004)
-
KonferenzveröffentlichungLinking entrepreneurial orientation to firm performance in a post-socialist market context: the case of Hungary (National University of Political Studies and Public Administration (SNSPA), Faculty of ManagementTritonicBucharest, 2016)
-
Teil eines BuchesMarketing research using multimedia technologies (Information Science ReferenceHershey, PA, 2009)
-
Teil eines BuchesMarketinginformationssystem (MAIS) (Verlag C.H. Beck; Verlag Franz VahlenMünchen, 2001)
-
Teil eines BuchesMobile Direct Marketing (IGI GlobalHershey, 2009)
-
Teil eines BuchesMultimedia for direct marketing (Information Science ReferenceHershey, PA, 2009)
-
Teil eines BuchesNeue Medien im Kundendialog (BusinessFORUMBonn, 2011)